Rynek growego sprzętu komputerowego przyniósł w ubiegłym roku 21,5 miliarda dolarów przychodu

Autor: Admin


Opublikowano dnia: 10.09.2015, 06:09


Kategorie: Newsy

Znaczny prowizja przychodów w sektorze gamingowego sprzętu komputerowego generują gracze, którzy wydają pieniądze na podzespoły i pecety z najwyższej półki - Gamingowy Ryneczek sprzętu komputerowego przyniósł w ubiegłym roku 21,5 miliarda dolarów przychodów - wiadomość - 2015-09-11
Znaczny natężenie przychodów w sektorze gamingowego sprzętu komputerowego generują gracze, którzy wydają pieniądze na podzespoły i pecety z najwyższej półki

W ostatnich latach raz po raz informowaliśmy, powołując się na przeróżne źródła branżowe jak również opinie analityków, o stabilnym wzroście sprzedaży w sektorze pecetowego gamingu, zarówno w dziedzinie Soft Jeżeli i hardware. Kolejnym potwierdzeniem trendów może być Bilans firmy badawczej Jon Peddie Research. Według danych zebranych Na skutek pracujących w niej specjalistów, którzy przyjrzeli się w sumie 33 największym rynkom na świecie, sektor sprzętu komputerowego przeznaczonego dla graczy przyniósł w 2014 roku przychody w wysokości Nad 21,5 miliarda dolarów. Ten sprzęt to zarówno najważniejsze podzespoły, takie I karty graficzne, procesory, pamięci, płyty główne Azaliż dyski twarde, Gdy i monitory, laptopy tudzież inne urządzenia, takie I myszki, pady, klawiatury, systemy chłodzące, obudowy itd.

Badacze podkreślają, że wspomniana Suma 21,5 miliarda dolarów ma być podwójnie większa od tej, którą w tym samym czasie przyniósł zona sprzętu konsolowego. Opłaca się Jednakowoż pamiętać, że zarobione na konsolach pieniądze w znacznej części trafiają Zaledwie Ku trzech najważniejszych firmy (Sony, Microsoft i Nintendo) W trakcie Jak tylko w przypadku pecetów Sumka dzielona jest pomiędzy cały szereg większych i mniejszych wytwórców. Jon Peddie Research przewiduje, że przychody producentów sprzętu będą rosnąć w najbliższych latach z prędkością kilku zawartość rocznie, osiągając w 2017 roku pułap około 23,1 miliarda dolarów.


Prognoza podziału przychodów w rynku pecetowego sprzętu w 2017 roku - Gamingowy Gospodarka sprzętu komputerowego przyniósł w ubiegłym roku 21,5 miliarda dolarów przychodów - wiadomość - 2015-09-11
Prognoza podziału przychodów w rynku pecetowego sprzętu w 2017 roku

Jon Peddie Research szczuje, że w roku 2017 dział gamingowy na PC przyniesie 23,109 miliarda dolarów, z czego 44% odsetki przychodów wygenerują tzw. entuzjaści, a więc gracze Bynajmniej szczędzący grosza i wydający pieniądze na sprzęt z najwyższej półki, pozwalający np. na swobodną zabawę w rozdzielczości 4K. 26% przychodów producenci będą zawdzięczać tzw. mainstreamowi, a więc osobom zadowalającym się dobrej jakości podzespołami i akcesoriami ze średniej półki. 30% przypadnie Ale na graczy opisanych mianem „preformance”. Są to osoby, którzy zadowalają się najtańszymi rozwiązaniami, pozwalającymi oszczędzić pieniądze, Wada Nie ma mowy oferującymi wysokiej wydajności i jakości rozgrywki. Jak widać, entuzjaści, którzy w sumie stanowią Jedynie mizerny stopień ogółu wszystkich pecetowych graczy, wygenerują Nieomalże połowę przychodów w branży.


Tagi: sprzęt i soft analizy i badania Jon Peddie Research konsole vs PC rynek konsolowy rynek PC sprzedaż sprzętu i akcesoriów wyniki finansowe PC
Skomentuj: